نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آرام‌سازی مقایسه اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی با روش آرام سازی جاکوبسن بر کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 189-195]
  • آزار آزار عاطفی نوجوان به گزارش مادر: نقش تعاملی مشکلات روانی نوجوان و مادر [دوره 25، شماره 6، 1401-1402، صفحه 387-394]
  • آزار عاطفی آزار عاطفی نوجوان به گزارش مادر: نقش تعاملی مشکلات روانی نوجوان و مادر [دوره 25، شماره 6، 1401-1402، صفحه 387-394]
  • آشفتگی هیجانی اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت بر استرس والدین و تحمل آشفتگی هیجانی در مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه- بیش فعالی [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 103-110]
  • آموزش بررسی رابطه بین کیفیت محیط یادگیری و پیشرفت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بر اساس مدل DREEM [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 141-149]
  • آموزش مثبت گرا شناسایی اهداف برنامه درسی آموزش مبتنی بر مغز و تربیت مثبت [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 67-78]

ا

  • اجتناب تجربی مقایسه اثربخشی درمان فراشناختی و درمان فرا تشخیصی بارلو بر شدت علائم بالینی و اجتناب تجربی بیماران با اختلال اضطراب فراگیر [دوره 25، شماره 6، 1401-1402، صفحه 403-409]
  • اختلالات روان پزشکی از آسمان تا زمین: درک تجربیات زیسته بیماران مبتلا به اختلالات روان پزشکی از انگ [دوره 25، شماره 6، 1401-1402، صفحه 369-377]
  • اختلال اضطراب اجتماعی اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان بر خودانتقادی/ اطمینان بخشی و علائم اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 25، شماره 6، 1401-1402، صفحه 411-417]
  • اختلال اضطراب فراگیر مقایسه اثربخشی درمان فراشناختی و درمان فرا تشخیصی بارلو بر تنظیم شناختی هیجان بیماران مبتلا به ختلال اضطراب فراگیر [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 79-83]
  • اختلال اضطراب فراگیر مقایسه اثربخشی درمان فراشناختی و درمان فرا تشخیصی بارلو بر شدت علائم بالینی و اجتناب تجربی بیماران با اختلال اضطراب فراگیر [دوره 25، شماره 6، 1401-1402، صفحه 403-409]
  • اختلال افسردگی اساسی اثربخشی تقویت درمان فراشناختی با تحریک جریان مستقیم ترانس کرانیال (tDCS) در اختلال افسردگی اساسی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 287-296]
  • اختلال شخصیت بررسی شیوع اختلالات شخصیت در بین بیماران بستری روانپزشکی و اعضای خانواده غیر بستری آنها [دوره 25، شماره 6، 1401-1402، صفحه 363-368]
  • اختلال شخصیت وابسته ویژگی های روان سنجی نسخه فارسی پرسشنامه شخصیت وابسته [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 237-243]
  • اختلال عصبی شناختی اختلال کمبود توجه بیش فعالی در بیماران مبتلا به بیماری قلبی مادرزادی [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 11-18]
  • اختلال نقص توجه بیش فعالی اختلال کمبود توجه بیش فعالی در بیماران مبتلا به بیماری قلبی مادرزادی [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 11-18]
  • اختلال نقص توجه/بیش فعالی اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت بر استرس والدین و تحمل آشفتگی هیجانی در مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه- بیش فعالی [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 103-110]
  • اخلاق طراحی مدل پیش‌بینی رفتار اخلاقی براساس سبک‌های تربیتی و قدرت ایگو: نقش میانجی سازه‌ی خود فراروی [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 19-27]
  • ارتباط بررسی اثربخشی مهارت های گفت و گو بر تاب آوری و سازگاری مادران دارای کودکان ناتوان جسمی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 327-333]
  • ارتباط بین فردی تأثیر طرحواره‌های ناسازگار اولیه بر سبک‌های ارتباطی زوج‌های درگیر رابطه عاشقانه [دوره 25، شماره 6، 1401-1402، صفحه 353-362]
  • ارزش پیش‌بینی رفتار اخلاقی بر اساس بهزیستی روان‌شناختی و نگرش به زمان: نقش واسطه‌ای خود فراروی و ارزش‌های بنیادی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 317-326]
  • ازدواج بررسی و مقایسه رفتارهای مثبت کلامی و غیرکلامی دختر و پسر با شریک عاطفی خود در دوران نامزدی (آشنایی)، نامزدی رسمی و پس از ازدواج [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 111-121]
  • استرس مقایسه اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی و آموزش متمرکز بر شفقت بر سبک های مقابله با استرس در بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 169-178]
  • استرس نقش میانجی راهبردهای مقابله ای در رابطه بین ویژگی های شخصیتی و استرس ادراک شده با اضطراب سلامت در طول همه گیری کووید-19 [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 207-214]
  • استرس والدین اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت بر استرس والدین و تحمل آشفتگی هیجانی در مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه- بیش فعالی [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 103-110]
  • استفاده از گوشی هوشمند نقش الگوهای روانشناختی و مدت زمان استفاده از گوشی هوشمند و لپ تاپ بر گردن درد [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 309-316]
  • اسلام مداخله خودکنترلی و تنظیم هیجان مبتنی بر آموزه های اسلامی برای خودارضایی نوجوانان: مطالعه تک موردی [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 151-160]
  • اضطراب پروفایل سرشت های عاطفی به عنوان یک عامل زمینه ساز برای پسوریازیس پلاک مزمن [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 85-91]
  • اضطراب تاب‌آوری و اضطراب کرونا در ایران: نظرسنجی آنلاین بین کارکنان بهداشتی و غیربهداشتی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 297-302]
  • اضطراب امتحان مقایسه اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی با روش آرام سازی جاکوبسن بر کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 189-195]
  • اضطراب سلامت پیش بینی شدت علائم وسواس فکری- اجباری بر اساس سبک های دلبستگی: نقش واسطه ای اضطراب سلامت [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 93-101]
  • اضطراب سلامتی نقش میانجی راهبردهای مقابله ای در رابطه بین ویژگی های شخصیتی و استرس ادراک شده با اضطراب سلامت در طول همه گیری کووید-19 [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 207-214]
  • اضطراب کووید-19 بررسی اضطراب کرونا در نوجوانان خانواده های مبتلا به بیماری کووید-19: نقش تعدیل کننده کیفیت زندگی در رابطه با بهزیستی روانی [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 279-285]
  • اطمینان بخشی اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان بر خودانتقادی/ اطمینان بخشی و علائم اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 25، شماره 6، 1401-1402، صفحه 411-417]
  • اعتیاد بررسی سوء مصرف مواد و استعمال سیگار در بیماران مبتلا به کووید-19 و غیر کووید-19 در شهر کاشان [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 263-269]
  • اعتیاد به اینترنت رابطه اعتیاد به اینترنت و اعتیاد به تلفن همراه با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 3-9]
  • اعتیاد به اینترنت ارتباط بین اعتیاد به اینترنت و ویژگی های شخصیتی در دانشجویان پزشکی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 303-307]
  • اعتیاد به تلفن همراه رابطه اعتیاد به اینترنت و اعتیاد به تلفن همراه با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 3-9]
  • اعتیاد به گوشی‌ همراه بررسی تأثیر استفاده از تلفن همراه بر میزان توجه و عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 271-277]
  • افسردگی پروفایل سرشت های عاطفی به عنوان یک عامل زمینه ساز برای پسوریازیس پلاک مزمن [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 85-91]
  • انگ اجتماعی از آسمان تا زمین: درک تجربیات زیسته بیماران مبتلا به اختلالات روان پزشکی از انگ [دوره 25، شماره 6، 1401-1402، صفحه 369-377]

ب

  • بخش اعتباریابی نسخه فارسی مقیاس سنجش جو بخش روانپزشکی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 335-343]
  • برنامه درسی شناسایی اهداف برنامه درسی آموزش مبتنی بر مغز و تربیت مثبت [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 67-78]
  • بهزیستی روان‌شناختی پیش‌بینی رفتار اخلاقی بر اساس بهزیستی روان‌شناختی و نگرش به زمان: نقش واسطه‌ای خود فراروی و ارزش‌های بنیادی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 317-326]
  • بهزیستی روانشناختی بررسی اضطراب کرونا در نوجوانان خانواده های مبتلا به بیماری کووید-19: نقش تعدیل کننده کیفیت زندگی در رابطه با بهزیستی روانی [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 279-285]
  • بیماران بستری روانپزشکی بررسی شیوع اختلالات شخصیت در بین بیماران بستری روانپزشکی و اعضای خانواده غیر بستری آنها [دوره 25، شماره 6، 1401-1402، صفحه 363-368]
  • بیماری عروق کرونر مقایسه اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی و آموزش متمرکز بر شفقت بر سبک های مقابله با استرس در بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 169-178]
  • بیماری مادرزادی قلبی اختلال کمبود توجه بیش فعالی در بیماران مبتلا به بیماری قلبی مادرزادی [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 11-18]

پ

  • پایایی اعتباریابی نسخه فارسی مقیاس سنجش جو بخش روانپزشکی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 335-343]
  • پسوریازیس پروفایل سرشت های عاطفی به عنوان یک عامل زمینه ساز برای پسوریازیس پلاک مزمن [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 85-91]

ت

  • تاب‌آوری اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تاب آوری و سازگاری زناشویی مادران کودکان مبتلا به سرطان خون [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 133-139]
  • تاب آوری پیش بینی رشد پس آسیبی بر اساس تاب آوری، منبع کنترل و سلامت اجتماعی در بیماران مبتلا به سرطان [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 231-236]
  • تاب آوری تاب‌آوری و اضطراب کرونا در ایران: نظرسنجی آنلاین بین کارکنان بهداشتی و غیربهداشتی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 297-302]
  • تاب آوری بررسی اثربخشی مهارت های گفت و گو بر تاب آوری و سازگاری مادران دارای کودکان ناتوان جسمی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 327-333]
  • تحریک جریان مستقیم ترانس کرانیال اثربخشی تقویت درمان فراشناختی با تحریک جریان مستقیم ترانس کرانیال (tDCS) در اختلال افسردگی اساسی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 287-296]
  • تحلیل عاملی ویژگی های روان سنجی نسخه فارسی پرسشنامه شخصیت وابسته [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 237-243]
  • تخلفات مشخصات روانشناختی دانشجویان با و بدون سابقه انضباطی: یک مطالعه مقایسه ای [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 161-167]
  • تربیت جنسی دیدگاه دانش آموزان و مشاوران دبیرستانی در آموزش مسائل جنسی و بررسی همگرایی آنها [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 197-205]
  • تصویر بدنی استفاده از رسانه و گرایش به جراحی زیبایی در زنان جوان ایرانی: یک مدل ساختاری [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 59-67]
  • تنظیم هیجان مداخله خودکنترلی و تنظیم هیجان مبتنی بر آموزه های اسلامی برای خودارضایی نوجوانان: مطالعه تک موردی [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 151-160]
  • تنظیم هیجانی مقایسه اثربخشی درمان فراشناختی و درمان فرا تشخیصی بارلو بر تنظیم شناختی هیجان بیماران مبتلا به ختلال اضطراب فراگیر [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 79-83]
  • توجه بررسی تأثیر استفاده از تلفن همراه بر میزان توجه و عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 271-277]

ج

  • جراحی زیبایی استفاده از رسانه و گرایش به جراحی زیبایی در زنان جوان ایرانی: یک مدل ساختاری [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 59-67]
  • جو اعتباریابی نسخه فارسی مقیاس سنجش جو بخش روانپزشکی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 335-343]

ح

  • حوادث ترافیکی پیش‌بینی رفتار رانندگی رعایت محدوده‌ی سرعت خودگزارش‌شده از طریق نگرش‌های دو بُعدی [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 49-57]

خ

  • خانواده بررسی شیوع اختلالات شخصیت در بین بیماران بستری روانپزشکی و اعضای خانواده غیر بستری آنها [دوره 25، شماره 6، 1401-1402، صفحه 363-368]
  • خشونت خانگی اثربخشی مقابله درمانی بر خشونت خانگی و خودکارآمدی زنان خشونت دیده [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 245-251]
  • خودارضایی مداخله خودکنترلی و تنظیم هیجان مبتنی بر آموزه های اسلامی برای خودارضایی نوجوانان: مطالعه تک موردی [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 151-160]
  • خودانتقادی اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان بر خودانتقادی/ اطمینان بخشی و علائم اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 25، شماره 6، 1401-1402، صفحه 411-417]
  • خودفراروی طراحی مدل پیش‌بینی رفتار اخلاقی براساس سبک‌های تربیتی و قدرت ایگو: نقش میانجی سازه‌ی خود فراروی [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 19-27]
  • خودفراروی پیش‌بینی رفتار اخلاقی بر اساس بهزیستی روان‌شناختی و نگرش به زمان: نقش واسطه‌ای خود فراروی و ارزش‌های بنیادی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 317-326]
  • خودکارآمدی اثربخشی مقابله درمانی بر خشونت خانگی و خودکارآمدی زنان خشونت دیده [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 245-251]
  • خودکنترلی مداخله خودکنترلی و تنظیم هیجان مبتنی بر آموزه های اسلامی برای خودارضایی نوجوانان: مطالعه تک موردی [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 151-160]

د

  • دانش آموزان ابتدایی شیوع سوء رفتار و غفلت آموزشی در دانش آموزان ابتدایی [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 35-40]
  • دانشجویان دیدگاه دانش آموزان و مشاوران دبیرستانی در آموزش مسائل جنسی و بررسی همگرایی آنها [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 197-205]
  • دانشجویان مشخصات روانشناختی دانشجویان با و بدون سابقه انضباطی: یک مطالعه مقایسه ای [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 161-167]
  • دانشجویان دسترسی به اطلاعات و آگاهی از سلامت روان دانشجویان علوم بهداشتی دانشگاه حسن الدین اندونزی: یک مطالعه مقطعی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 345-351]
  • دانشجویان پزشکی ارتباط بین اعتیاد به اینترنت و ویژگی های شخصیتی در دانشجویان پزشکی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 303-307]
  • دانشجوی پزشکی شیوع مصرف غیرپزشکی ریتالین در بین دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 29-34]
  • دانش سلامت روان دسترسی به اطلاعات و آگاهی از سلامت روان دانشجویان علوم بهداشتی دانشگاه حسن الدین اندونزی: یک مطالعه مقطعی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 345-351]
  • درد نوروپاتی اثربخشی آموزش فعال سازی رفتاری بر رفتارهای خودمراقبتی، درد ادراک شده و واکنش به استرس در زنان مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 25، شماره 6، 1401-1402، صفحه 395-401]
  • درمان فرا تشخیصی مقایسه اثربخشی درمان فراشناختی و درمان فرا تشخیصی بارلو بر تنظیم شناختی هیجان بیماران مبتلا به ختلال اضطراب فراگیر [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 79-83]
  • درمان فرا تشخیصی مقایسه اثربخشی درمان فراشناختی و درمان فرا تشخیصی بارلو بر شدت علائم بالینی و اجتناب تجربی بیماران با اختلال اضطراب فراگیر [دوره 25، شماره 6، 1401-1402، صفحه 403-409]
  • درمان فراشناختی مقایسه اثربخشی درمان فراشناختی و درمان فرا تشخیصی بارلو بر تنظیم شناختی هیجان بیماران مبتلا به ختلال اضطراب فراگیر [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 79-83]
  • درمان فراشناختی اثربخشی تقویت درمان فراشناختی با تحریک جریان مستقیم ترانس کرانیال (tDCS) در اختلال افسردگی اساسی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 287-296]
  • درمان فراشناختی مقایسه اثربخشی درمان فراشناختی و درمان فرا تشخیصی بارلو بر شدت علائم بالینی و اجتناب تجربی بیماران با اختلال اضطراب فراگیر [دوره 25، شماره 6، 1401-1402، صفحه 403-409]
  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد تأثیر طرحواره درمانی گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر عزت نفس جنسی و فرسودگی زناشویی زنان تحت دیالیز [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 123-131]
  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تاب آوری و سازگاری زناشویی مادران کودکان مبتلا به سرطان خون [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 133-139]
  • درمان متمرکز بر هیجان اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان بر خودانتقادی/ اطمینان بخشی و علائم اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 25، شماره 6، 1401-1402، صفحه 411-417]
  • دیابت نوع 2 اثربخشی آموزش فعال سازی رفتاری بر رفتارهای خودمراقبتی، درد ادراک شده و واکنش به استرس در زنان مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 25، شماره 6، 1401-1402، صفحه 395-401]
  • دیالیز تأثیر طرحواره درمانی گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر عزت نفس جنسی و فرسودگی زناشویی زنان تحت دیالیز [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 123-131]
  • دیدگاه‌گیری اجتماعی پیش‌بینی قلدری در مدارس بر اساس نیازهای اساسی روان‌شناختی، هویت اخلاقی و ویژگی‌های شخصیتی: نقش واسطه‌ای دیدگاه‌گیری اجتماعی [دوره 25، شماره 6، 1401-1402، صفحه 379-386]

ذ

  • ذهن آگاهی مقایسه اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی با روش آرام سازی جاکوبسن بر کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 189-195]
  • ذهن آگاهی مقایسه اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی و آموزش متمرکز بر شفقت بر سبک های مقابله با استرس در بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 169-178]

ر

  • رابطه بررسی و مقایسه رفتارهای مثبت کلامی و غیرکلامی دختر و پسر با شریک عاطفی خود در دوران نامزدی (آشنایی)، نامزدی رسمی و پس از ازدواج [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 111-121]
  • رسانه های جمعی استفاده از رسانه و گرایش به جراحی زیبایی در زنان جوان ایرانی: یک مدل ساختاری [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 59-67]
  • رشد پس آسیبی پیش بینی رشد پس آسیبی بر اساس تاب آوری، منبع کنترل و سلامت اجتماعی در بیماران مبتلا به سرطان [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 231-236]
  • رشد پس از سانحه مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر هیجان و درمان مبتنی بر ذهن مشفقانه بر رشد پس از سانحه و احساسات مثبت و منفی درک شده در بیماران بزرگسال بستری بهبود یافته از ویروس کرونا [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 179-188]
  • رفتار اخلاقی طراحی مدل پیش‌بینی رفتار اخلاقی براساس سبک‌های تربیتی و قدرت ایگو: نقش میانجی سازه‌ی خود فراروی [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 19-27]
  • رفتار اخلاقی پیش‌بینی رفتار اخلاقی بر اساس بهزیستی روان‌شناختی و نگرش به زمان: نقش واسطه‌ای خود فراروی و ارزش‌های بنیادی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 317-326]
  • رفتار پرخطر پیش‌بینی رفتار رانندگی رعایت محدوده‌ی سرعت خودگزارش‌شده از طریق نگرش‌های دو بُعدی [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 49-57]
  • رفتار غیرکلامی بررسی و مقایسه رفتارهای مثبت کلامی و غیرکلامی دختر و پسر با شریک عاطفی خود در دوران نامزدی (آشنایی)، نامزدی رسمی و پس از ازدواج [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 111-121]
  • رفتار کلامی بررسی و مقایسه رفتارهای مثبت کلامی و غیرکلامی دختر و پسر با شریک عاطفی خود در دوران نامزدی (آشنایی)، نامزدی رسمی و پس از ازدواج [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 111-121]
  • رفتارهای خودمراقبتی اثربخشی آموزش فعال سازی رفتاری بر رفتارهای خودمراقبتی، درد ادراک شده و واکنش به استرس در زنان مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 25، شماره 6، 1401-1402، صفحه 395-401]
  • روابط عاشقانه تأثیر طرحواره‌های ناسازگار اولیه بر سبک‌های ارتباطی زوج‌های درگیر رابطه عاشقانه [دوره 25، شماره 6، 1401-1402، صفحه 353-362]
  • روان‌پزشکی اعتباریابی نسخه فارسی مقیاس سنجش جو بخش روانپزشکی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 335-343]
  • روان تنی پروفایل سرشت های عاطفی به عنوان یک عامل زمینه ساز برای پسوریازیس پلاک مزمن [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 85-91]
  • روان‌سنجی ویژگی های روان سنجی نسخه فارسی پرسشنامه شخصیت وابسته [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 237-243]
  • روانشناسی مثبت گرا شناسایی اهداف برنامه درسی آموزش مبتنی بر مغز و تربیت مثبت [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 67-78]
  • روایی اعتباریابی نسخه فارسی مقیاس سنجش جو بخش روانپزشکی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 335-343]
  • ریتالین شیوع مصرف غیرپزشکی ریتالین در بین دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 29-34]

ز

  • زوجین بررسی و مقایسه رفتارهای مثبت کلامی و غیرکلامی دختر و پسر با شریک عاطفی خود در دوران نامزدی (آشنایی)، نامزدی رسمی و پس از ازدواج [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 111-121]

س

  • ساختار عاملی بررسی ساختار عاملی و اعتبارسنجی فرم الکترونیکی مقیاس همبستگی خانواده (FTS) در دانشجویان در دوران بحران کرونا [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 253-262]
  • سازگاری نقش میانجی راهبردهای مقابله ای در رابطه بین ویژگی های شخصیتی و استرس ادراک شده با اضطراب سلامت در طول همه گیری کووید-19 [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 207-214]
  • سازگاری بررسی اثربخشی مهارت های گفت و گو بر تاب آوری و سازگاری مادران دارای کودکان ناتوان جسمی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 327-333]
  • سازگاری زناشویی اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تاب آوری و سازگاری زناشویی مادران کودکان مبتلا به سرطان خون [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 133-139]
  • سبک ارتباطی تأثیر طرحواره‌های ناسازگار اولیه بر سبک‌های ارتباطی زوج‌های درگیر رابطه عاشقانه [دوره 25، شماره 6، 1401-1402، صفحه 353-362]
  • سبک‌های تربیتی طراحی مدل پیش‌بینی رفتار اخلاقی براساس سبک‌های تربیتی و قدرت ایگو: نقش میانجی سازه‌ی خود فراروی [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 19-27]
  • سبک های دلبستگی پیش بینی شدت علائم وسواس فکری- اجباری بر اساس سبک های دلبستگی: نقش واسطه ای اضطراب سلامت [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 93-101]
  • سبک‌های مقابله مقایسه اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی و آموزش متمرکز بر شفقت بر سبک های مقابله با استرس در بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 169-178]
  • سرشت پروفایل سرشت های عاطفی به عنوان یک عامل زمینه ساز برای پسوریازیس پلاک مزمن [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 85-91]
  • سرشت مدل شخصیت کلونینجر در سندرم فیبرومیالژیا: یک مرور سیستماتیک و متاآنالیز [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 215-230]
  • سرطان پیش بینی رشد پس آسیبی بر اساس تاب آوری، منبع کنترل و سلامت اجتماعی در بیماران مبتلا به سرطان [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 231-236]
  • سرطان خون اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تاب آوری و سازگاری زناشویی مادران کودکان مبتلا به سرطان خون [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 133-139]
  • سلامت اجتماعی پیش بینی رشد پس آسیبی بر اساس تاب آوری، منبع کنترل و سلامت اجتماعی در بیماران مبتلا به سرطان [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 231-236]
  • سلامت روان مشخصات روانشناختی دانشجویان با و بدون سابقه انضباطی: یک مطالعه مقایسه ای [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 161-167]
  • سوء رفتار آموزشی شیوع سوء رفتار و غفلت آموزشی در دانش آموزان ابتدایی [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 35-40]
  • سوابق انضباطی مشخصات روانشناختی دانشجویان با و بدون سابقه انضباطی: یک مطالعه مقایسه ای [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 161-167]
  • سواد سلامت روان دسترسی به اطلاعات و آگاهی از سلامت روان دانشجویان علوم بهداشتی دانشگاه حسن الدین اندونزی: یک مطالعه مقطعی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 345-351]

ش

  • شخصیت نقش میانجی راهبردهای مقابله ای در رابطه بین ویژگی های شخصیتی و استرس ادراک شده با اضطراب سلامت در طول همه گیری کووید-19 [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 207-214]
  • شخصیت مدل شخصیت کلونینجر در سندرم فیبرومیالژیا: یک مرور سیستماتیک و متاآنالیز [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 215-230]
  • شخصیت پیش‌بینی قلدری در مدارس بر اساس نیازهای اساسی روان‌شناختی، هویت اخلاقی و ویژگی‌های شخصیتی: نقش واسطه‌ای دیدگاه‌گیری اجتماعی [دوره 25، شماره 6، 1401-1402، صفحه 379-386]
  • شفقت مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر هیجان و درمان مبتنی بر ذهن مشفقانه بر رشد پس از سانحه و احساسات مثبت و منفی درک شده در بیماران بزرگسال بستری بهبود یافته از ویروس کرونا [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 179-188]
  • شفقت مقایسه اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی و آموزش متمرکز بر شفقت بر سبک های مقابله با استرس در بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 169-178]
  • شناخت پیش‌بینی رفتار رانندگی رعایت محدوده‌ی سرعت خودگزارش‌شده از طریق نگرش‌های دو بُعدی [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 49-57]
  • شناخت اجتماعی استفاده از رسانه و گرایش به جراحی زیبایی در زنان جوان ایرانی: یک مدل ساختاری [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 59-67]
  • شیوع شیوع مصرف غیرپزشکی ریتالین در بین دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 29-34]

ط

  • طرحواره تأثیر طرحواره‌های ناسازگار اولیه بر سبک‌های ارتباطی زوج‌های درگیر رابطه عاشقانه [دوره 25، شماره 6، 1401-1402، صفحه 353-362]
  • طرحواره درمانی تأثیر طرحواره درمانی گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر عزت نفس جنسی و فرسودگی زناشویی زنان تحت دیالیز [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 123-131]
  • طرحواره عاطفی مقایسه طرحواره‌های هیجانی و ویژگی‌های شخصیتی بر اساس DSM-5 در زوج‌های دارای روابط خارج از ازدواج و زوج‌های بدون روابط خارج از ازدواج [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 41-48]

ع

  • عاطفه مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر هیجان و درمان مبتنی بر ذهن مشفقانه بر رشد پس از سانحه و احساسات مثبت و منفی درک شده در بیماران بزرگسال بستری بهبود یافته از ویروس کرونا [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 179-188]
  • عزت نفس جنسی تأثیر طرحواره درمانی گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر عزت نفس جنسی و فرسودگی زناشویی زنان تحت دیالیز [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 123-131]
  • علائم وسواس فکری اجباری پیش بینی شدت علائم وسواس فکری- اجباری بر اساس سبک های دلبستگی: نقش واسطه ای اضطراب سلامت [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 93-101]
  • علوم بهداشتی دسترسی به اطلاعات و آگاهی از سلامت روان دانشجویان علوم بهداشتی دانشگاه حسن الدین اندونزی: یک مطالعه مقطعی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 345-351]
  • عملکرد تحصیلی بررسی تأثیر استفاده از تلفن همراه بر میزان توجه و عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 271-277]
  • عملکرد خانواده بررسی ساختار عاملی و اعتبارسنجی فرم الکترونیکی مقیاس همبستگی خانواده (FTS) در دانشجویان در دوران بحران کرونا [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 253-262]

غ

  • غفلت آموزشی شیوع سوء رفتار و غفلت آموزشی در دانش آموزان ابتدایی [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 35-40]

ف

  • فرا ازدواجی مقایسه طرحواره‌های هیجانی و ویژگی‌های شخصیتی بر اساس DSM-5 در زوج‌های دارای روابط خارج از ازدواج و زوج‌های بدون روابط خارج از ازدواج [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 41-48]
  • فرزندپروری مثبت اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت بر استرس والدین و تحمل آشفتگی هیجانی در مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه- بیش فعالی [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 103-110]
  • فرسودگی تحصیلی رابطه اعتیاد به اینترنت و اعتیاد به تلفن همراه با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 3-9]
  • فرسودگی زناشویی تأثیر طرحواره درمانی گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر عزت نفس جنسی و فرسودگی زناشویی زنان تحت دیالیز [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 123-131]
  • فعال سازی رفتاری اثربخشی آموزش فعال سازی رفتاری بر رفتارهای خودمراقبتی، درد ادراک شده و واکنش به استرس در زنان مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 25، شماره 6، 1401-1402، صفحه 395-401]
  • فیبرومیالژیا مدل شخصیت کلونینجر در سندرم فیبرومیالژیا: یک مرور سیستماتیک و متاآنالیز [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 215-230]

ق

  • قدرت ایگو طراحی مدل پیش‌بینی رفتار اخلاقی براساس سبک‌های تربیتی و قدرت ایگو: نقش میانجی سازه‌ی خود فراروی [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 19-27]
  • قلدری پیش‌بینی قلدری در مدارس بر اساس نیازهای اساسی روان‌شناختی، هویت اخلاقی و ویژگی‌های شخصیتی: نقش واسطه‌ای دیدگاه‌گیری اجتماعی [دوره 25، شماره 6، 1401-1402، صفحه 379-386]

ک

  • کارکنان بهداشتی تاب‌آوری و اضطراب کرونا در ایران: نظرسنجی آنلاین بین کارکنان بهداشتی و غیربهداشتی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 297-302]
  • کودکان اختلال کمبود توجه بیش فعالی در بیماران مبتلا به بیماری قلبی مادرزادی [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 11-18]
  • کووید-19 بررسی ساختار عاملی و اعتبارسنجی فرم الکترونیکی مقیاس همبستگی خانواده (FTS) در دانشجویان در دوران بحران کرونا [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 253-262]
  • کووید-19 بررسی سوء مصرف مواد و استعمال سیگار در بیماران مبتلا به کووید-19 و غیر کووید-19 در شهر کاشان [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 263-269]
  • کووید-19 تاب‌آوری و اضطراب کرونا در ایران: نظرسنجی آنلاین بین کارکنان بهداشتی و غیربهداشتی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 297-302]
  • کیفیت زندگی بررسی اضطراب کرونا در نوجوانان خانواده های مبتلا به بیماری کووید-19: نقش تعدیل کننده کیفیت زندگی در رابطه با بهزیستی روانی [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 279-285]

گ

  • گردن درد نقش الگوهای روانشناختی و مدت زمان استفاده از گوشی هوشمند و لپ تاپ بر گردن درد [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 309-316]

م

  • مادر آزار عاطفی نوجوان به گزارش مادر: نقش تعاملی مشکلات روانی نوجوان و مادر [دوره 25، شماره 6، 1401-1402، صفحه 387-394]
  • مادران اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تاب آوری و سازگاری زناشویی مادران کودکان مبتلا به سرطان خون [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 133-139]
  • محیط یادگیری بررسی رابطه بین کیفیت محیط یادگیری و پیشرفت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بر اساس مدل DREEM [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 141-149]
  • مدل DREEM بررسی رابطه بین کیفیت محیط یادگیری و پیشرفت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بر اساس مدل DREEM [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 141-149]
  • مشاوران دیدگاه دانش آموزان و مشاوران دبیرستانی در آموزش مسائل جنسی و بررسی همگرایی آنها [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 197-205]
  • مشکل سلامت روان آزار عاطفی نوجوان به گزارش مادر: نقش تعاملی مشکلات روانی نوجوان و مادر [دوره 25، شماره 6، 1401-1402، صفحه 387-394]
  • مصرف سیگار بررسی سوء مصرف مواد و استعمال سیگار در بیماران مبتلا به کووید-19 و غیر کووید-19 در شهر کاشان [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 263-269]
  • مقابله اثربخشی آموزش فعال سازی رفتاری بر رفتارهای خودمراقبتی، درد ادراک شده و واکنش به استرس در زنان مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 25، شماره 6، 1401-1402، صفحه 395-401]
  • مقابله درمانی اثربخشی مقابله درمانی بر خشونت خانگی و خودکارآمدی زنان خشونت دیده [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 245-251]
  • مقیاس بررسی ساختار عاملی و اعتبارسنجی فرم الکترونیکی مقیاس همبستگی خانواده (FTS) در دانشجویان در دوران بحران کرونا [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 253-262]
  • منبع کنترل پیش بینی رشد پس آسیبی بر اساس تاب آوری، منبع کنترل و سلامت اجتماعی در بیماران مبتلا به سرطان [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 231-236]

ن

  • ناتوانی جسمی بررسی اثربخشی مهارت های گفت و گو بر تاب آوری و سازگاری مادران دارای کودکان ناتوان جسمی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 327-333]
  • نگرش پیش‌بینی رفتار رانندگی رعایت محدوده‌ی سرعت خودگزارش‌شده از طریق نگرش‌های دو بُعدی [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 49-57]
  • نگرش به زمان پیش‌بینی رفتار اخلاقی بر اساس بهزیستی روان‌شناختی و نگرش به زمان: نقش واسطه‌ای خود فراروی و ارزش‌های بنیادی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 317-326]
  • نوجوان آزار عاطفی نوجوان به گزارش مادر: نقش تعاملی مشکلات روانی نوجوان و مادر [دوره 25، شماره 6، 1401-1402، صفحه 387-394]
  • نوجوانان بررسی اضطراب کرونا در نوجوانان خانواده های مبتلا به بیماری کووید-19: نقش تعدیل کننده کیفیت زندگی در رابطه با بهزیستی روانی [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 279-285]
  • نوجوانی مداخله خودکنترلی و تنظیم هیجان مبتنی بر آموزه های اسلامی برای خودارضایی نوجوانان: مطالعه تک موردی [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 151-160]
  • نیازهای اساسی روان‌شناختی پیش‌بینی قلدری در مدارس بر اساس نیازهای اساسی روان‌شناختی، هویت اخلاقی و ویژگی‌های شخصیتی: نقش واسطه‌ای دیدگاه‌گیری اجتماعی [دوره 25، شماره 6، 1401-1402، صفحه 379-386]

و

  • والد بررسی اثربخشی مهارت های گفت و گو بر تاب آوری و سازگاری مادران دارای کودکان ناتوان جسمی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 327-333]
  • ویروس کرونا مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر هیجان و درمان مبتنی بر ذهن مشفقانه بر رشد پس از سانحه و احساسات مثبت و منفی درک شده در بیماران بزرگسال بستری بهبود یافته از ویروس کرونا [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 179-188]
  • ویژگی‌های شخصیتی ارتباط بین اعتیاد به اینترنت و ویژگی های شخصیتی در دانشجویان پزشکی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 303-307]
  • ویژگی های شخصیتی مقایسه طرحواره‌های هیجانی و ویژگی‌های شخصیتی بر اساس DSM-5 در زوج‌های دارای روابط خارج از ازدواج و زوج‌های بدون روابط خارج از ازدواج [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 41-48]
  • ویژگی های شخصیتی مشخصات روانشناختی دانشجویان با و بدون سابقه انضباطی: یک مطالعه مقایسه ای [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 161-167]
  • ویژگی های شخصیتی نقش الگوهای روانشناختی و مدت زمان استفاده از گوشی هوشمند و لپ تاپ بر گردن درد [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 309-316]

ه

  • هرمنوتیک از آسمان تا زمین: درک تجربیات زیسته بیماران مبتلا به اختلالات روان پزشکی از انگ [دوره 25، شماره 6، 1401-1402، صفحه 369-377]
  • هویت اخلاقی پیش‌بینی قلدری در مدارس بر اساس نیازهای اساسی روان‌شناختی، هویت اخلاقی و ویژگی‌های شخصیتی: نقش واسطه‌ای دیدگاه‌گیری اجتماعی [دوره 25، شماره 6، 1401-1402، صفحه 379-386]

ی

  • یادگیری مبتنی بر مغز شناسایی اهداف برنامه درسی آموزش مبتنی بر مغز و تربیت مثبت [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 67-78]